חידדדההההההההה

העמוד שלאיתי1244
הי אחים שלי
הי אחים שלי תגיבו לי אם הפרופיל שלי יפה.אני מבקש תגובההההה ומי שיכול גם הצפההההההה.תקשיבוו תיכנסו לגלריית תמונות שלי שידרגתי שם והוספתי מלאאא תמונות אז תגיבו לי.
כניסה אחרונה: לפני 9 חודשים, 6 ימים ו- 4 שעות
הישגים
0
0
0
799
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 8 חודשים, 14 ימים ו- 9 שעות

חידההההה כל מי שיענה עליה יקבל 2 תגובות בפרופיל ו-2 תגובות בגלרית תמונות.הנה החידה:מה הולך על ארבע בבוקר,מה הולך על שתיים בצהריים,ומה הולך על שלוש בערב.
רק מי שיענה על התשובה ראשון יזכה בפרס הזה מקום שני יזכה בתגובה אחת בפרופיל ואחת בגלרית תמונות ומקום שלישי יזכה רק בתגובה אחת בפרופיל.

תגובות לבלוג
 (לפני 8 חודשים, 3 ימים ו- 21 שעות)
זו החידה של הספיקס
 (לפני 8 חודשים, 13 ימים ו- 21 שעות)
כל מי שעניתי בשמו בחידה שזכה להציע לי חברות כדי שאוכל להגיב לו כי אי אפשר להגיב בלי שיש חברות אז כל מי שקראתי בשמו בבלוג שלי להציע לי חברות גם פרסמתי את ההודעה הזאת בפרופיל שלי כדי שלא תשכחו לקבל את הפרס.
 (לפני 8 חודשים, 13 ימים ו- 21 שעות)
והזכים הםםםם:מקום 1:ויני.מקום 2:קורליקה.מקום 3:בובה מסטולה.חילקתי את זה ככה לפי מי שענה ראשון ולפי התשובה היו עוד כמה אנשים שענו קודם אבל ענו רק קצת מהתשובה מי שזכה ענה על כל התשובה.מעכשיו לא לשלוח את התשובות כי נגמרה ההגרלה וכבר שלחתי את הפרסים.מזל טוב לזוכים.ויני:אתה מקבל 2 תגובות בפרופיל ושתיים בגלריית תמונות.קורליקה:את מקבלת תגובה בפרופיל ותגובה בגלרית תמונות.בובה מסטולה:לצערי זכית מקום שלישי אבל את עדייןן מקבלת משהו והמשהו הזה הוא תגובה בפרופיל גם זה משהו.
תודה לכל העונים נכונה אבל היו אנשים שענו לפניכים או שלא עניתים את התשובה במלואה.
 (לפני 8 חודשים, 14 ימים ו- 21 שעות)
אויל תיהיו בשקט?TT^^TT
 (לפני 8 חודשים, 14 ימים ו- 21 שעות)
אני עניתי על זה ראשונה!!!!!
 (לפני 8 חודשים, 14 ימים ו- 21 שעות)
בן אדם בבוקר זה אומר כשהוא תינוק הוא זוחל אז הוא על ארבע בצהריים זה אומר כשהוא מבוגר והולך על שתי רגליים ובערב זה אומר כשהוא זקן אז הוא הולך על שתיים ועל מקל המקל זה הרגל השלישית
 (לפני 8 חודשים, 14 ימים ו- 21 שעות)
נו זה תינוק איש וזקן עם מקל כי תינוק הולך על ארבע איש על שתיםםם וזקן עם מקל הולך על שלוש
 (לפני 8 חודשים, 14 ימים ו- 21 שעות)
אדם ! אדם !


זה חידה מהמיתולוגיה היוונית
החידה של הטלנטיס אים אני זוכר